torsdag 13 november 2008

Dåligt med folk

åTTAN

Idag så fick vi göra vad vi kunde av vår träning. Vi har ju några skador o några tränade inne i Mjölby med J-20 laget. De som tränar med 6 femmor. 6 femmor o 45 min träningstid. Vi går in i ett viktigt skede nu. 3 viktiga matcher på raken nu. Rydaholm på söndag, o jag behöver väl inte ens nämna hur viktig den matchen är? De slog ut oss ur playoffet efter att ha kommit 6a i serien. Spelade på topp under playoffet o vi har revansch att utkräva. Efter det kommer Åseda på besök o sen ytterligare en tuff match mot HA74. Dessa 3 matcher missar jag men då är det ju tänkt att Borg ska täcka upp för mig. Vi får hoppas det kommer mer folk imorn så vi kan få EN ordentlig träning i benen innan matchen.

Stivie funtade på att ha ett öl-lotteri imorgon. Vet inte om det kommer ske. Men ta med lite kontanter till träning om det blir nåt. 5kr lotten kommer det kosta o så har vi dragningen direkt efter träningen. Om det blir nåt? Lite kort varsel men men

Betala in pengar till Mazze för sälen resan. PRONTO

O för övrigt så var det som att gå in i ett nytt omklädningsrum idag. Det var så harmoniskt. Folk stod o samtalade, drack kaffe, småskrattade lite. Jag försökte sätta fingret på det. O så kom det till mig. Fan Alex är inte här idag. Det var därför man kunde föra ett samtal i omklädningsrummet utan att överröstas av Tjorven. Ahh gud så skönt