tisdag 28 oktober 2008

Semester :)

#21

Jajemän.. Ni ser rätt..
Chefen kom till mig förra veckan & sa att ja var tvungen att ta ut lite semster... Why ???
Hon tyckte att ja såg lite "sliten" ut & undrade hur mycket jag var ledig i sommras ???
Ja svarade -Nää de är lugnt "Chifen".. Jag kan jobba. Inga problem...
Chefen-Men hur länge var du Ledig Fräddan???
-Satte mig ner & tänkte efter lite och kom fram till att ja bara var ledig 4 dagar V.32. (Då de förövrigt regnade som mest:) Kom även då fram till att de var mina enda lediga dagar sen sommarlovet i Högstadiet år 1999 :) Fräänt...
Ska bli helt magiskt att bara få slappa på dagarna & träna på kvällen.

Nog om de..
Händer & Fötter annars då??
Igår var vi 4 femmor+3 man. Calle "Kenny" Lejon var hemma & Körde pga att de är höstlov. Träningen igår gick ut på att få ur "slaggen" i benen efter den ej så tempofyllda matchen i söndags. Men de känns ändå att man har lirat en match. Framförallt i huvud & ben. Övningarna innehöll därför lite längre åkningar istället för korta/snabba som lätt ger syra. Tränade även på att ta upp pucken fortare nedifrån eftersom 90% (min uppf.) av alla lag i serien "Checkar" gärna med 2-3 gubba. Sätter vi de här, så tror ja många lag kommer "gå bort sig" i vinter/serien.???

Ikväll:
Fys 19.00 m. Coach Jalle "Brooks" Tarasov:) Gillar hans ispass. Men icke Fysen :) Galet jobbigt..
men självklart Nyttigt..
Is 20.00-21.30 (eftersom vi inte han med & spela så mkt. igår. Så lovade Jalle mer spel idag.. :)

Look a Like :)



Jason Scott Lee????????? Anders Neuman????