torsdag 13 mars 2008

Mycke snack

Från min sida att jag ska göra dittan o dattan. Skrev ju att jag skulle skriva lite om kvalet o så. Jag var o tittade på 2 perioder mellan Maif Tibro. Men tibro var så kassa att vi gick efter 2. Att jag inte skrivit nåt beror på att jag har det rätt så tajt för tillfället. Mycket på jobbet plus att jag köpt hus. Så mycket bestyr nu.

Iaf matchen då?
Som sagt så var tibro riktigt kassa så det var inget att se. Fick höra att tibro saknade sin bästa o han var tydligen hela laget. Om de ska hålla sig kvar då får nog han tillfriskna för jag kan inte se hur de ska klara sig mot Faik. Maif vann denna match med 5-2 tror jag. Vi gick när det stod 4-2. maif har 1 riktigt bra första femma med bra fart. övriga femmor har fart men saknar väl lite kvalite. Han Schelin är rätt så bra förresten. Nu när Maifs bästa back är skadad så är det upp till Johan G att styra upp försvaret. För försvaret är Maifs sämsta del i laget. Tibros mål kom efter back tavlor.

Ekman hade en riktig pärla i krysset i PP. Direktskott från blå. Riktigt snyggt. Det mest anmärkningsvärda måste va att ballistiken höll???? men pappa kanske ger de bästa till grabben ? :D

Igår så spelade Maif 5-5 mot Faik vilket måste kännas tungt för Faik som ledde med 5-3. Mycket öppet i denna kvalgrupp. Personligen så hoppas jag att Faik går upp så det kan bli riktiga derbymatcher nästa säsong. Fullt hus o Macke tacklar alla. Fan så gött

Vem fan är det som åker omkring utan haka i Maif? Skaffa en haka NU.