torsdag 14 februari 2008

Play off start

Idag startar kampen om en kval plats. Står om oss i dagens tidning. För det första, kul att det står att vi kom 4a. VI KOM FÖR FAN 3A
Sen att våra målvakter har en nyckelroll och där är jag beredd att hålla med. Vi är bortskämda med 2 grymma målvakter dock så tar de inte mina kryss-skott.

Falk hade feber igår sa han. Vi ringde efter träningen o då hade han inte feber. Kort feber. Vet inte om han ska va med idag. I övrigt fullt lag. Den enda som har skavanker är jag. Ljumsken är kass o jag har riktigt svårt o ta i på träningarna vilket ofta gör att det går åt helvete för mig o jag blir grinig som en liten pöjk. Vi får hoppas att det går vägen idag så jag kan vila lite o sen så får jag starta o knapra lite mirakel piller så jag klarar av resten av säsongen.

I övrigt så gäller det att vi i laget är förberedda för uppgiften idag. Idag är det full fart som gäller. Vi ska inte ge Rydaholm en chans. Vi ska köra över asen o visa varför vi har 1 miljard mer poäng än de har. KROSSA SKITEN